فروش ویژه درب و پنجره دوجداره اراک لمینت
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
فروش ویژه درب و پنجره دوجداره اراک لمینت
دو شنبه 28 آذر 1401 ساعت 8:41 | بازدید : 43 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

فروش ویژه درب و پنجره دوجداره اراک لمینت

ساختار شیشه لمینیت به چه گونه ای است ؟
یکی دیگر از محصولات فاراد پنجره دوجداره لمینیت و شیشه دوجداره لمینیت با PVB مخصوص و ضخامت های 0.38 ، 0.76 و 1.52 میلیمتر می باشد. جهت کاهش صوت و ایمنی بیشتر شیشه دوجداره و پرت انرژی کمتر بهتر است از شیشه های دوجداره با تکچدار لمینیت استفاده نماییم.

دفت نمایید تا شیشه لمینت خریداری شده با PVB و دستگاه اتوکلاو عملیات لمینت سازی صورت گرفته باشد و توسط رزین لمینیت نشده باشد. شیشه لمینیت در ضخامت های مختلف از 6 میل تا 24 میلیمتر قابل تولید می باشد.

در واقع ساختار فنی شیشه لمینیت بدین صورت است که ۲ یا چند قطعه شیشه به یکدیگر چسبیده می شوند بطوری که در بین آنها یک طلقی با نام پلی وینیل بوتیرال قرار داده می شود که علاوه بر اینکه عایق صوتی می باشد مانع از ورود اشعه مضر ماورا بنفش نور خورشید به داخل محیط می گردد.


چرا شیشه لمینیت را ضد سرقت نیز می گویند:
حتما واژه شیشه ضد سرقت تا بحال به گوشتان خورده است، شما با استفاده از ترکیبات خاص شیشه لمینیت ، می توانید پنجره دوجداره خود را ضد سرقت نمایید. شیشه ضد سرقت استاندارد از ترکیب چند نوع شیشه با ضخامت های مختلف تشکیل شده است که از ضخامت ۱۵ میل شروع می شود تا ۴۵ میل ، ترکیب و ضخامت نوع ششه با توجه به درخواست مشتری و نوع کاربری آن متفاوت است بعنوان مثال شیشه ضد سرقت بکار رفته شده در یک طلافروشی با یک واحد مسکونی متفاوت است.
ویژگی ها:
این نوع شیشه خاص انتخاب ایده ال جهت کنترل و کاهش صداهای نا خواسته بیرونی است . این امر بخصوص در فضاهای نزدیک فرود گاهها ، صنایع ، بزرگراه ها و محلهای پر ترافیک ضروری است.
پرده ، فرش و مبلمان به مرور زمان تحت تابش نور خورشید دچار رنگ پریدگی و تغییر رنگ می شوند. کاهش رنگ ناشی از این مسئله را با شاخصی به نام Tdw damage weight transmission نشان می دهند.
شیشه تک جداره معمولی با Tdw 84/0 بیشترین ورود اشعه UV نور مرئی به داخل را دارد. شیشه لمینیت دارای کارائی تا دوبرابر بیشتر بوده و 95% اشعه UV را بلوکه و در عین حال کاملا نور مرئی را از خود عبور می دهد.

شما با استفاده از ترکیبات خاص این نوع شیشه می توایند هم یک پنجره دوجداره عایق داشته باشید و هم یک پنجره دوجداره ضد سرقت، این نوع شیشه با ضخامت های مختلف pvb قابلیت افزایش میزان ضد سرقتی و عایق صوتی بودن را دارا می باشد.

پنجره دوجداره لمینت

قیمت پنجره دوجداره اراک

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره اراک می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره اراک از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :